ordblaj

Imorse skrev jag en tenta utan ett endaste rätt svar (troligtvis), men det var en komplettering utöver den riktiga kursen så jag hade inte förväntat mig så mycket mer. Men annars: Strååålande sol hela helgen. Påsk är lika med godis och en himla massa träning. Kom just in från en svettig löprunda och snart väntar ett muskel/konditions-pass. Och så kommer det vara hela helgen, svett och träningsbralla. Mannen i huset åker hem över påsken och även om han bara är på föreläsning än, så saknar jag honom redan. Haha.. fjant. Äsch, i helgen förvandlar jag ettan till hugh hefners kärleksgrotta. Jag ska flörta upp grabbar på gatan och bjuda på striptease. Måste ju passa på liksom...
Jag har klippt mig förresten!

.. på återseende...

Kommentarer
Postat av: saorie!

soffedoffff! vad glad jag blev när jag hittat till din blogg. du kan väl holla på mig när du besöker umeå. måste ju få hänga med dig lite. puss stjärnan

2011-04-21 @ 15:18:57
Postat av: sofia

Åh saraaaaa! Jag kommer hem i juni, DÅ ska vi hänga!!

2011-04-21 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0