Grått ute, men sol i sinnet



Idag sitter jag mest och drömmer mig bort till den ljuva sommaren. Jag tänker på Petras lille bebis, Olle, som jag ska gosa med och bli förälskad i. Jag tänker på en Weekends med vänner, vinglas på uteservering och glassar i parker. Jag tänker på Lajksjö, bastubad och fiske. Jag tänker på hotellfrukost på plaza, långa stränder och coola solbrillor.

Men först ska jag ta mig igenom helvetes-april. April brukar i vanliga fall vara underbar, men nu är denna månad endast ångestladdad. Äsch, jag klarar det och sen ska vi ju trots allt åka till Köpenhamn i början på Maj. Det är min morot för tillfället.

nämen om jag skulle återgå till tänkandet då...på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0